Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingové aktivity a jejich vliv na firemní rozpočet stavebního podniku
Dohnálek, Petr ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce „Marketingové aktivity a jejich vliv na firemní rozpočet stavebního podniku“ je sledování a popis jednotlivých marketingových aktivit a jejich význam pro celkový firemní rozpočet, následné zhodnocení současného stavu a navržení jeho optimalizace.
The comparison of two different companies using social media as a marketing tool
Stolbova, Lidia
Rozvoj informačních technologií mění způsob, kterým lidé vnímají svět kolem sebe a jak spolu komunikují. Kromě osobních profilů na sociálních sítích se každým rokem objevuje i více firemních účtů. V moderním světě informací se jednou z nejúčinnějších metod propagace stalo využívání internetových zdrojů. Hlavním cílem této práce je vhodným způsobem analyzovat a porovnat sociální sítě dvou různých dopravních společností podle rozsahu jejich podnikání a typů služeb, které poskytují. Oficiální účty společností RegioJet a S7 Airlines na Facebooku, Instagramu, YouTube a Twitteru jsou zkoumány a analyzovány z kvantitativního a kvalitativního hlediska. V rámci kvantitativní analýzy je zohledněn počet uživatelů, sledujících, příspěvků a konkrétní hodnocení s odpovídajícím významem pro podnikatelskou činnost. Kvalitativní analýza zahrnuje především vizuální atraktivitu účtů na sociálních sítích, umístění příspěvků, individualizaci a atraktivitu reklam, kvalitu informací, zpráv a videoobsahu, které byly vydány společnostmi. Na základě výzkumu a analýzy jsou navržena doporučení a možné způsoby zlepšení.
Srovnání českých a slovenských blogů coby marketingových nástrojů
Ježková, Nikola ; Vlasák, Zbyněk (vedoucí práce) ; Zezulková, Markéta (oponent)
Předkládaná práce Srovnání českých a slovenských blogů coby marketingových nástrojů zkoumá osobní internetové blogy. Klíčová je v práci kvalitativní metoda výzkumu provedena na několika českých a slovenských vybraných blogerkách. Všechny blogy buď zastupuje, nebo zastupovala česká agentura Elite Bloggers. Cílem je ukázat, jak se marketingová komunikace liší v tuzemsku a na Slovensku a jaké postavení blogeři z daných zemí mají. Stejně tak budou porovnané i spolupráce s firmami, které se objevují na obou těchto trzích. Přičemž k závěrečnému porovnání budou využita i aktuální čísla čtenosti a počtu followerů na sociálních sítích. Z důvodu aktuálnosti je zkoumaným obdobím aktuální rok 2018. A to především s ohledem na neustále vzrůstající dosah jednotlivých blogerek. Teoretická část se věnuje nejprve internetu, který je rozebrán od historie po současnost. Dále také samotným blogům, jež jsou hlavním tématem práce. Je vysvětlen pojem blog, uvedeny druhy i kritický pohled. Empirická část pak patří hlavně dotazníkovému šetření, představení jednotlivých blogerek a firem, které s nimi spolupracují, také osobnímu rozhovoru s generální ředitelkou Elite Bloggers a je zde také kladen důraz na další prvky, jež dokážou porovnat slovenský a český blogový svět.
Marketingové aktivity a jejich vliv na firemní rozpočet stavebního podniku
Dohnálek, Petr ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce „Marketingové aktivity a jejich vliv na firemní rozpočet stavebního podniku“ je sledování a popis jednotlivých marketingových aktivit a jejich význam pro celkový firemní rozpočet, následné zhodnocení současného stavu a navržení jeho optimalizace.
Product placement jako marketingový nástroj
Kincl, Albert ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Beneš, Vladimír (oponent)
Cílem práce je konkretizovat realizaci procesu umisťování výrobků do televizního vysílání s hlavním zaměřením na české prostředí. Analyzovat product placement jako marketingový nástroj a představit jeho možné formy a aktuální trendy. Přiblížit vývoj této marketingové komunikace a v neposlední řadě pojednat o pozitivech a negativech této specifické formy reklamy. Dále je pomocí dotazníkového šetření proveden výzkum ohledně vnímání product placementu v seriálech, sportovních přenosech a jiných televizních pořadech v České republice. Zjišťuje, jak je pojem znám a chápán v českém prostředí a z těchto poznatků jsou v závěru práce vyvozena případná opatření pro následnou možnost zlepšení realizace umisťování brandu nebo výrobků do televizního vysílání.
CRM jako nástroj podpory marketingu
DOLEŽAL, Pavel
Cílem mé diplomové práce bylo popsat softwarové řešení CRM systému firmy COMPEKON s.r.o ? webový CRM software BlueJet a zhodnotit jeho přínosy obchodním firmám tento systém využívajícím. Dále zjistit, které problémy systém firmám pomohl vyřešit. Dále provést zhodnocení nákladů a výnosů v konkrétní vybrané firmě a na závěr přidat doporučení, která by zvýšila zisk firmy compekon z prodeje systému bluejet. Tyto cíle se mi podařilo splnit.
Analýza činnosti vybraných Národních turistických organizací
Picková, Tereza ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá rolí turistických centrál v cestovním ruchu a jejich významem v propagaci jednotlivých destinací. Konkrétně se práce věnuje analýze činnosti švýcarské centrály cestovního ruchu. Ve své teoretické části se práce zaměřuje na rozlišení pojmů národní organizace cestovního ruchu a národní správa cestovního ruchu a zkoumá úlohu těchto orgánů v působení na cestovní ruch destinace. V další části práce je nastíněn charakter a vývoj švýcarského cestovního ruchu. Zbylé dvě kapitoly se konkrétně věnují švýcarské centrále cestovního ruchu. Nastiňují její fungování a analyzují činnosti, kterým se věnuje s přihlédnutím zejména k využívaným marketingovým nástrojům. Cílem práce je zjistit na jaké zdrojové trhy se švýcarská centrála cestovního ruchu zaměřuje a jaké marketingové prostředky k tomu využívá.
Strategické řízení a podpora značky v sociálních sítích
Zinchenko, Yulia ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Chládová, Martina (oponent)
V rámci předkládané bakalářské práce jsem se pokusila popsat možnosti strategického řízení a podpory značky v sociálních sítích. V teoretické časti práce jsou popsány psychologické aspekty popularity sociálních sítí a jsou zde uvedeny výzkumy několika společností ohledně psychologického portrétu potenciálního uživatele sociálních sítí, což by mohlo sloužit firmám k pochopení, kdo je jejich cílovou skupinou v případě využití sociálních sítí jako marketingového nástroje. V práci jsou uvedeny analýzy prostředí sociálních sítí, které slouží k pochopení využití jejich potenciálu pro firmy různé velikosti. Součástí práce je také dotazník, jehož předmětem je využití prostředí sociálních sítí pro komerční účely. Na otázky v dotazníku uvedené odpovídal představitel oddělení komunikace a marketingu společnosti GE Money Bank Česká republika, pán Jan Vyšehradský. V teoretické části a na příkladu GE Money Bank je popsáno, proč je vhodné využívat sociální sítě jako marketingový nástroj, a jaké výsledky lze očekávat. Hlavním cílem této bakalářské práce je vypracování strategického plánu, který by měl sloužit českým podnikatelům jako návod pro založení, hodnocení a správu firemních stránek v takových sociálních sítích, jakou je například Facebook.
Využití internetu jako marketingové strategie
SLÁMA, Jiří
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo vysvětlení pojmů internet a marketing, a jejich vzájemnou interakci. Po jejich vysvětlení pak aplikace na vybraný subjekt a jeho analýza. Zaměřili jsme se na analýzu služeb poskytovaných městem Jindřichův Hradec, prostřednictvím internetových stránek. Pro lepší ukázku pak byla provedena jejich komparace s jiným subjektem, v našem případě internetové stránky statutárního města České Budějovice. Po deskripci služeb internetových stránek města Jindřichův Hradec, byl zdůrazněn rozbíhající se projekt elektronického přihlašování na MěÚ, který je významným počinem pro zlepšení využití kapacit dané podatelny odboru, v našem případě odboru dopravy, kde projekt od roku 2010 začal fungovat. Nejen však pro město a zatížení dané podatelny, nýbrž i pro občany města je tato služba velmi dobrá a má jim napomoci s hospodařením vlastního času. Portál internetových stránek je také dobré vodítko pro turisty, neboť se z něho mohou dozvědět aktuální kalendář akcí a mnoho jiných užitečných informací. Občané města Jindřichův Hradec jsou se svými stránkami ve větší míře spokojeni, co jim občas chybělo v podobě formuláře či jisté akce nebo položky, kterou nemohli nalézt. Z tohoto důvodu bylo navrženo opatření v podobě helpdesku, které by doplňovalo již existující diskuzní fórum. Tak by vzniknul kompaktní útvar, který by napomohl zlepšit komunikaci s občany. Stránky by tak s pomocí občanů mohly být lépe korigovány a byl by vytvořen podíl spoluúčasti, samozřejmě za pomoci vyškolených počítačových odborníků, kteří jsou stálými zaměstnanci města na městském úřadě.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.